söndag 29 maj 2011

(På bild jag och flugan, i mitten sillen med lärare tony och längst bort street med cissi innan en fin canter på ascot banan.)

Jaha då var det min tur att blogga och äntligen har jag kunnat logga in efter jag har klantat mig lite. Jag som bloggar hetter My och är galoppintresserad.



Denna veckan i skolstallet har vat rätt så lugn galoppisarna ha fördet mesta travat men gick en fin canter i tisdags och ett fint jobb i fredags. Medans travarna har arbetat på som vanligt. Vi har fått två nya trav hästar i stallet prinsipessa och schnell hetter dom.



På onsdag ska silent fly (Flugan) och silen ambition (sillen) starta på lunch galoppen.



Och en av våran galopphästar och 4 travar åker på bete på måndag över sommaren och ska bara njuta. silent fly är min "skötar" häst som jag rider och tar hand om när jag är i stallet.

Inga kommentarer: